TARNETINGIMUSED
1. Üldtingimused1.1. teacoffeecentre.ee e-pood müüb Tea & Coffee Centre OÜ kuuluvates kauplustes müüdavaid tooteid (edaspidi Tooted).
1.2. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil
www.teacoffeecentre.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku TCC OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest Toodete ostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest Toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3. Müüja võib muuta e-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Müüja annab muudatustest teada internetileheküljel
www.teacoffeecentre.ee. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
1.4. Müüja andmed:
TCC OÜ
Ehitajate tee 110b-14
Reg. nr. 14974964
Telefon +372 5279279
Email: info@polarest.ee
2. Hinnad2.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on esitatud eurodes, ilma käibemaksuta (TCC OÜ ei ole käibemaksukohuslane).
2.2. Toodete hinnad ning allahindlused võivad erineda Ettevõtja jaekaupluste kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.
3. Tooted3.1. E-poes kuvatavad Tooted on reeglina laos/müüja kauplustes olemas. Nimetatud Toodete saadavust ei tagata, kuna saadavus võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega programmides.
3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud Toode Müüjal puudub, ei ole E-poel võimalik antud tellimust täita. Antud juhul tagastatakse Kliendile kogu ostusumma kohe peale toote puudumise selgumist.
3.3. E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest.
4. Ostu sooritamine4.1. Klient valib E-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul "Osta".
4.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb Kliendil liikuda Ostukorvi lehele: menüüribal ostukorvi valikus klikkida ikoonil „Ostukorv", misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele.
4.3. Pärast nõutud andmete sisestamist ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klient tellimuse klikkides „Kinnita". Peale antud tegevust on tellimus kinnitatud ja müüjale edastatud.
4.4. Klient tasub Toote eest koheselt internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab Müüjale makse klikkides nupul "Tagasi kaupmehe juurde".
4.5. Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.
4.6. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
4.7. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
4.8. Müüjal on õigus loobuda tellimuse täitmisest kui tekib kahtlus Müüjale esitatud andmete õigsuses ja headele tavadele mittevastava käitumise puhul.
5. Makseviisid5.1. Tellimuste eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil ja Bolt Pay Later meetodiga.
5.2. Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda, teenusepakkuja Esto AS turvalises maksekeskkonnas.
5.3. Müüjal puudub ligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.
5.4. Tellitud toodete eest saate tasuda arveldusarvele LHV Pangas – TCC OÜ EE297700771004936069 Selgitusse palume kirjutada tellimuse number.
6. Kohaletoimetamine6.1. Kliendil on võimalik valida erinevate Toote kohaletoimetamise viiside vahel. Toote kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud postiteenusest.
Kättetoimetamise aeg: Kuni 5 tööpäeva. Teacoffeecentre.ee ei vastuta postiteenuse osutaja tekitatud viivituste eest kauba toimetamisel ostjani.
6.2. Valides kohaletoimetamise viisina Omniva pakiautomaadi, jõuab Toode Kliendi poolt valitud pakiautomaati 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile.
Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu. Automaadid on avatud 24 tundi. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.
6.3. Klient on kohustatud säilitama punktis 7.2. nimetatud SMS teate kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni. Kliendil on võimalik Toode vajadusel ümber vahetada või tagastada, kasutades selleks samas SMS-is olnud tagastuskoodi.
6.4. Valides kohaletoimetamise viisina Postkontori, jõuab Toode Kliendi poolt valitud postkontorisse 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-posti aadressile. Toote jõudmisest postkontorisse, teavitatakse Klienti SMS teatega, mis sisaldab infot postkontori kohta, kust Klient Toote kätte saab. Toodet hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele.